Dag ett i Stockholm!

Hej! 

Idag har jag varit med Ida och hennes kompis Sara från Stockholm. Vi har.. inte gjort mycket!
Mest chillat och snacka oh så. Skrev inte igår om vad jag gjorde i Stockholm så tänkte göra det nu! :)
Tänkte skriva dag ett idag, och dag två imorgon och dag tre i övermorgon. Annars blir det så mycket att läsa ;) 
Jag, mamma och hennes kille Kurt åkte in till Östersund runt 4 på morgonen, därifrån började vår resa mot Stockholm. Satt bredvid en jätte fin kille, haha. Själv låg jag och sov typ hela vägen, var säkert as söt när jag sov, or? ;)
När vi kom från dit så var det jätte varmt och luften var äcklig.. Vi skulle bo på ett jätte fint vandrarhem så vi tog tunnelbanan till Zinkendamm och så tillslut hittade vi fram. Där bytte vi om och fixade oss för vi skulle dra ut till Gamla stan. Men innan vi åkte dit så åt vi lunch där vi bodde.
När vi kom fram till Gamla stan så var det mycke folk, men ändå mysigt! ;) Älskar stället! 
Hittade några snygga armband, annars var det inget speciellt. 
Åkte hem till stället vi bodde på och satt där och bara mådde gott! 
Träffade även bästa Ida i Stockholm, var med henne en stund sen så åkte hon hem till sig.
Vi hade bestämt att det skulle bli en tidig kväll för att det hade varit en lång dag.
Kurt somnade tidigt, men jag och mamma gick ut och skulle kolla in stället, var lite spökligt! ;)
Sedan somnade vi också.
Dag två skriver jag om imorgon, hur det var på Gröna Lund oh så ;)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0