Från festen till lugnet!

Hej! 
Mycket lyckat bröllop, fint och mysigt.
Är verkligen glad för eran skull! :') 
Många tårar och mycket skratt, precis som ett bröllop ska vara, tycker jag! ;)
Sen som inga visste så skulle jag och min kusin sjunga ' det vackraste jag vet ' & det gick väl.. bra? 
Casper började grina och då började jag darra på rösten, kollade på andra och dom grina.. Ja, det var svårt att koncentrera sig på låten och hålla rösten ganska stabil. Men gästerna var nöjda så det gick nog ganska bra! ;)
Ska snart lägga mig med tanke på att jag ska upp 03.45 för imorgon så åker jag, mamma och Kurt till Stockholm. 
Ska träffa Ida och hennes familj på Gröna Lund på lördag också. SKA BLI SÅ KUL! :D
Så jag skriver på söndag natt eller på måndag.
Ha det så kul i helgen allihoppa! :) & ta det lugnt! ;)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0