Trött tjej!

Hej!
Är verkligen jätte trött idag. Vaknade 07.30 igår eftersom vi skulle till Sundsvall kl 9.
Jag och Caroline fixade oss och sedan åkte vi. Först så gick vi på stan och kikade lite.
Träffade på 2 klasskamrater, Erica & Silvija. Dom var också där! :)
Caroline hittade sin klänning nästan på en gång. Men jag fick åka hem utan avslutningsklänning...
Sen så åkte vi på Birsta och Ikea. Kikade lite där med. Men inget snyggt där heller..
Sen så åkte vi hem. Caroline åkte hem typ runt 18.30 kanske? Kommer inte riktigt ihåg. 
Träffade sötIda efter det och sedan kom Sofie! Jag och Sofie gick runt och sen så hände andra grejor. Som inte jag tänker skriva på bloggen! Men kul var det. Lite panik när farmor sa att jag skulle hem, men. Ja, man får ta den smällen! :)
Så nu vet jag inte om jag ska ut och springa eller om jag ska ligga kvar i sängen. 
Det får tv:en avgöra om den vill visa nå bra! ;)
- Kort om min dag igår! 
Kommer även få in en header idag, så det kommer jag hålla på och skriva mer på bloggen! :) 

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0